دکتر مهدی فرزین

متخصص حوزه بازاریابی و تحقیقات بازار

۱ – دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران

۲ – دارای ۱۵ سال سابقه در زمینه بازاریابی، برندسازی و تبلیغات

۳ – راهبر بیش از ۱۰۰ پروژه تحقیقات بازاریابی

۴ – مشاور بازاریابی شرکت‌ها و استارتاپ‌های مختلف مانند اسنپ فود، دال بازار و همراه فلز

۵ – مدرس دوره‌های اصول بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، مدیریت برند و تبلیغات اثربخش

۶ – کارآفرین و متخصص در راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپی